Veelgestelde vragen

Mocht je vragen hebben, maar staat je vraag er niet tussen. Neem in dat geval contact met ons op.

Inschrijven

Bezoek deze website en klik op de registratie button. U komt dan direct in de online inschrijfmodule. Doorloop de verschillende stappen en u ontvangt een automatische bevestiging van inschrijving. Het secretariaat zal u de finale bevestiging toesturen, na controle van uw registratie.

U kunt een verzoek tot het aanmelden van een groep vanaf 5 personen sturen aan registrations@congresscare.com.

Online aanmelden kan tot één dag voorafgaand aan het congres.

Let op, aanmelden gaat op volgorde van binnenkomst op datum en daarbij geldt vol=vol.

Hotelaccommodatie boeken

U kunt uw hotelovernachting rechtstreeks boeken, zie hier meer informatie.

Wijzigen / annuleren

U kunt een wijziging in uw registratie aanvragen via registrations@congresscare.com. U kunt uw registratie zelf niet online wijzigen.

U kunt uw registratie alleen schriftelijk annuleren door een email te sturen aan registrations@congresscare.com. U ontvangt hiervan een schriftelijke bevestiging. De annuleringsvoorwaarden kunt u vinden op deze website.

Betalen

U kunt in de online registratie module uitsluitend betalen door middel van het afgeven van een éénmalige incassomachtiging of via iDeal.

Bij een groepsregistratie geschiedt de betaling door middel van één factuur per groep.

Accreditatie / certificaat

Op deze website kunt u terug vinden voor welke verenigingen accreditatie is aangevraagd, en welke punten reeds zijn toegekend.

Het congressecretariaat zal na afloop van het congres binnen twee weken de accreditatiepunten toekennen in uw persoonlijk dossier, wanneer de vereniging in GAIA is opgenomen.

U ontvangt per e-mail binnen twee weken na afloop van het congres een certificaat van deelname.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem in dat geval contact met ons op.